کد خبر 1820664
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۳

هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران(میناب ۱۶۸) پس از سفری کوتاه به مسقط، عمان را به مقصد کشورمان ترک کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

در پی سفر هیأت «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌وگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزئیات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که منتشر خواهد شد، ارائه می‌شود.