کد خبر 1820595
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۶

منابع محلی سوریه خبر دادند که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کردند.

به گزارش مشرق، منابع محلی سوریه خبر دادند که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی با پشتیبانی دو دستگاه تانک و همراهی گروهی از نظامیان، وارد منطقه تل ابوقبیس در حومه جنوبی استان قنیطره شدند.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از خاک سوریه تجاوز می‌کند. از زمان جنگ سوریه، رژیم اسرائیل بارها این منطقه را با حملات هوایی و زمینی هدف قرار داده است.

پس از سقوط نظام بشار اسد این حملات شدت بیشتری گرفته و به یورش‌های مکرر زمینی، ایجاد ایست بازرسی و اشغال بخش‌هایی از منطقه حائل تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی این تجاوزات را با ادعای «امنیت مرزی» توجیه می‌کند در حالی که ناظران سیاسی آن را بخشی از سیاست این رژیم در اشغال سرزمینی کشورهای عربی ارزیابی می‌کنند.