کد خبر 1813508
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۱۷

نیروی دریایی سپاه از عبور ۳۳ کشتی از تنگه هرمز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۳ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: کنترل هوشمند تنگه هرمز پس از شدت ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است.