کد خبر 1805988
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش مشرق، نصرالدین عارم، نائب رئیس هیئت رسانه‌ای جنبش انصارالله در توئیتر نوشت:

عدم حضور ایران در مذاکرات، خود دلیلی کافی و نشانه‌ای روشن است که ایران دست برتر را در اختیار دارد.

اما شتاب‌زدگی آمریکا برای رفتن به اسلام‌آباد حتی پیش از آنکه ایران با دور جدید مذاکرات موافقت کند و سپس تمدید [آتش‌بس] نشان‌دهنده عمق مخمصه‌ای است که ترامپ در آن گرفتار شده است.

همچنین ادعای او درباره وجود اختلافات داخلی در ایران، تنها تلاشی برای حفظ آبروی از دست‌رفته‌اش به شمار می‌رود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.