کد خبر 1805650
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۲

منابع خبری از اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و نقض مجدد آتش بس در لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی بار دیگر توافق آتش بس در لبنان را با تجاوز مجدد به این کشور نقض کرد.

منابع لبنانی از هدف قرار گرفتن یک خودرو توسط پهپاد اسرائیلی در اطراف پل قعقعیة در جنوب لبنان خبر می‌دهند.

به گفته این منابع،‌در این حمله دستکم دو شهروند زخمی شدند.