کد خبر 1803903
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۱:۳۹

قاچاقچیان با هدف خرابکاری، قصد ورود سلاح به کشور را دارند؛ پلیس می‌گوید که یک باند قاچاق سلاح را شناسایی و منهدم کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، تعداد ۴ کوله حاوی ۱۳۰ قبضه کلت کمری از قاچاقچیان کشف و ضبط شد؛ این خبر را فرماندهی کل انتظامی کشور اعلام کرد.

از ابتدای جنگ رمضان تاکنون تعداد ۲۸۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی کشف و ضبط شده است.

برابر اطلاعات واصله مبنی بر تهیه تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات از قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه و انتقال به کشور از طریق نوار مرزی دو استان غربی در پوشش کوله بری، با رصد اطلاعاتی خودروی قاچاقچیان محموله سلاح شناسایی، محموله سلاح کشف و خودرو توقیف شد. پلیس می‌گوید که از منزل همدست قاچاقچیان(مسوول مالی باند) تعدادی مدارک و اسناد جعلی، مقادیر قابل توجهی دلار و یورو، لوازم تهیه مدارک جعلی شامل اسکنر، تبلت و لپ تاپ، مهر و ... کشف و متهم دستگیر شد.