کد خبر 1803564
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۵

بازیکن تیم ملی گفت: در تیم ملی همه چیز خوب بود و سعی می‌کنم بهترین خودم باشم.

به گزارش مشرق، دنیس اکرت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی نوروزی امسال تیم ملی در جمع ملی‌پوشان حضور داشت و زیر نظر امیر قلعه‌نویی به تمرین پرداخت اظهار کرد: در حال حاضر فقط منتظر مدارکم برای حضور در تیم ملی هستم و امروز این موضوع تعیین تکلیف می‌شود تا بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

او درباره جو و روحیه تیم ملی گفت: وقتی همه چیز آماده شد، با خیال راحت برای تیم ملی بازی خواهم کرد. در تیم ملی همه چیز خوب بود و سعی می‌کنم بهترینِ خودم باشم.