کد خبر 1802389
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۵:۵۹

سناتور جنگ‌طلب واکنشی عجیب به توافق آتش‌بس نشان داد و به راه حل دیپلماتیک اشاره کرد.

به گزارش مشرق، سناتور لیندسی گراهام از حامیان شدید رژیم صهیونیستی و جنگ‌طلب مشهور در واکنش به آتش‌بس گفت: همانطور که قبلاً اشاره کردم، من دیپلماسی را در صورتی که منجر به نتیجه درست در مورد نظام ایران شود، ترجیح می‌دهم. من از تلاش سخت همه کسانی که در تلاش برای یافتن یک راه حل دیپلماتیک هستند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در این مرحله اولیه، من در مورد واقعیت داستان یا تحریف بسیار محتاط هستم. به همین دلیل است که یک فرآیند بررسی کنگره، مانند فرآیندی که سنا برای بررسی دقیق توافق ایران اوباما انجام داده است، راه خوبی برای پیشرفت است. سوالات منصفانه و چالش برانگیز با فرصت کامل برای توضیح و دوز سالمی از نور خورشید معمولاً فرمول مناسبی برای درک هر موضوعی هستند.