ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان تجاوز زمینی به جنوب لبنان، صدها نظامی این رژیم زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار منتشر شده اذعان کرد دستکم ۳۷۵ افسر و نظامی خود در جریان تجاوز به جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، حال ۲۷ نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

لازم به ذکر است که انتشار این آمار، پس از گذر از سانسورهای شدید رسانه‌ای در رژیم صهیونیستی صورت گرفته و آمار واقعی تلفات از میران اعلام شده بیشتر است.