کد خبر 1799491
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۵

روزنامه آمریکایی از نفوذ هکری ایران به دوربین‌های مداربسته در اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ روزنامه‌ استریت ژورنال به نقل از سازمان امنیت سایبری اسرائیل از نفوذ (هک) ایران به حدود ۵۰ دوربین مداربسته اسرائیل از ابتدای جنگ خبر داد.

این روزنامه آمریکایی به نقل از سازمان امنیت سایبری اسرائیل نوشت، هدف از این نفوذ، ارزیابی خسارات ناشی از حملات موشکی و ردیابی نیروها بوده است.

اسرائیل از ابتدای با سانسور گسترده در تلاش است تا میزان خسارات وارده زیر حملات موشکی کوبنده ایران را سانسور کند.