کد خبر 1797669
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۴:۱۰

رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکایی در عربستان سعودی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکایی در عربستان سعودی خبر می‌دهند.

شبکه «الجزیره» به نقل از سازمان دفاع مدنی سعودی گزارش داد: «آژیر خطر در استان الخرج به صدا درآمد».

رسانه «صابرین‌نیوز» هم نوشت: «انفجارهایی در منافع آمریکا در استان الخرج رخ داده است».

برخی منابع می‌گویند که پایگاه هوایی «امیر سلطان» در الخرج هدف اصابت هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته است.