کد خبر 1795609
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۵

آمریکا در سال گذشته نزدیک به سه میلیارد دلار روی تقویت گنبد آهنین سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش مشرق، خبرنگار مستقل آمریکایی، ایتان لِوینز، با ضمیمه‌ی فیلمی از شکست یک سامانه‌ی پدافندی رژیم صهیونی در برابر راکت‌های حزب‌الله نوشت:

" این واحد پدافندی گنبد آهنین، 100 میلیون دلار هزینه داشته است. آمریکا 2.9 میلیارد دلار روی گنبد آهنین سرمایه‌گذاری کرده است. اینجا شکست آن را در برابر راکت‌های حزب‌الله که از پشت کامیون شلیک می شوند، شاهد هستیم."