در این اجتماع، مردم با در دست داشتن پرچمهای ایران و همراهی با موسیقی، لحظاتی از همدلی و همصدایی را رقم زدند. پخش این قطعه که با مضمون عشق به ایران و پاسداشت هویت ملی شناخته میشود، به یکی از صحنههای شاخص تجمع امشب تبدیل شد و بسیاری از حاضران با آن همراهی کردند.
«ایران ای جان، ای بیشه شیران، آزاد بمان شاد بمان خاک من ایران» بخش مهمی از این آهنگ میهنی بود.
تجمعهای شبانه در شهرری طی شبهای گذشته نیز با حضور شهروندان برگزار شده و در آن شعارهایی در لبیک با رهبر جدید، حمایت از رزمندگان و محکومیت دشمنی های رژیم صهیونیستی و آمریکا سر داده شده است.
سرودها و نوحهها بخش مهمی از فضای این گردهماییها را شکل داده است.
مردم شهرری هر شب گرد هم میآیند تا میدان خالی نماند و با سردادن شعار بر حمایت خود از کیان میهن تاکید میکنند.