کد خبر 1790834
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۲

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود دستور تخلیه چهار منطقه برج البراجنه، الحدث، حاره حریک و الشیاح را در ضاحیه جنوبی بیروت صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان مناطق برج البراجنه و الحدث در ضاحیه جنوبی بیروت پایتخت لبنان هشدار داد باید این مناطق را تخلیه کنند و به طرف جبل لبنان در غرب این کشور بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به ساکنان دو محله حاره حریک و الشیاح در بیروت هشدار داد باید به طرف طرابلس درشمال این کشور حرکت کنند.