کد خبر 1790668
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۳:۵۳

جنبش حزب‌الله روز پنجشنبه اعلام کرد که اسرائیل پس از درگیری‌ها در شهرک خیام در جنوب لبنان، نیروهای خود را عقب کشیده است.

به گزارش مشرق، این گروه روز چهارشنبه گفته بود که در نزدیکی شهرک خیام وارد درگیری مستقیم با ارتش اسرائیل شده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «در پی درگیری‌های قهرمانانه میان رزمندگان مقاومت اسلامی و نیروهای دشمن اسرائیلی در خیام، دشمن ناچار شد نیروها و تجهیزات باقی‌مانده خود را به تپه حمامیس عقب‌نشینی دهد.»