کد خبر 1789072
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۵

جمع کثیری از مردم مشهد، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی شنبه شب پس از حمله جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان در محکومیت این اقدام وحشیانه در حرم مطهر رضوی اجتماع کردند.

به گزارش مشرق، این جمعیت گسترده پس از افطار و اقامه نماز مغرب و عشا در محکومیت این اقدام جنایتکارانه با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی با مضامین «خیبر- خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون»؛ شعارهای «نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» فریاد کردند.

حاضران در این مراسم با شعارهایی حمایت خود را از نیروهای مسلح کشورمان اعلام و بر آمادگی برای حضور در نبرد با دشمن و نثار جان خود در راه میهن تاکید کردند.

همچنین پرچم ایران اسلامی در حرم مطهر رضوی به اهتزاز درآمد.