کد خبر 1587955
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بررسی های کریا در مطلبی به موضوع حمله تروریستی مسکو و واکنش شبکه اسکای‌نیوز نسبت به تروریست های دستگیر شده این حمله پرداخت و نوشت:

می‌دانید شبکه اسکای‌نیوز به شدت نگران رفتار نیروهای امنیتی روسیه با تروریست‌هایی شده که بیش از ۱۸۰ نفر را در مسکو قتل عام کرده‌اند؟ اینکه آنکه را چشم‌بسته روی زمین می‌کشیده‌اند... این‌ها چقدر خوب هستند! اصلا به خوبی این‌ها شما کسی را دیده‌اید؟

ارتش امریکا به بهانه سرنگونی هواپیمای پان امریکن بر فراز لاکربی به لیبی حمله هوایی کرد و به بهانه مبارزه با تروریسم هزاران نفر را در یمن، سومالی، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و ... قتل عام کرد. زندان گوانتانامو را به عنوان نماد وحشی‌گری بشریت دو پا با آن فضاحت تاسیس کرد و شکنجه‌هایی به افراد داد که در تاریخ بی‌نظیر است...

و اصلا، این شبکه در مدت شش ماه حمله رژیم صهیونیستی چرا یک بار در مورد شکنجه مردان و زنان فلسطینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی یک کلمه ننوشت و نگران نشد؟ چرا غربی‌ها این همه زشت‌رفتار هستند و فکر می‌کنند مردم دنیا نمی‌فهمند؟ اگر دولت امریکا بود، با این‌ها چه می‌کرد؟ یک دسته گل هم به آن‌ها هدیه می‌کرد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.