کد خبر 1586421
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در مطلبی به اقدامات اوکراین در سوریه پرداخت و نوشت:

در بهار ۲۰۲۳ یعنی دقیقا سال گذشته، اسنادی از ناتو فاش شد که مشخص می‌کرد، اوکراین می خواهد تیم های خرابکارانه ای از اعضای سابق و مزدوران MI۶ و GUR را از طریق ترکیه به شمال غرب سوریه بفرستد و به اهداف روسیه، سوریه و ایران در این منطقه حمله کند.

جدیدا اطلاعاتی درز کرده که اخیراً تیم های خرابکاری حرفه ای تری با اهداف جامع تری به مناطق تحت حفاظت ترکیه در سوریه رفت و آمد دارند و مقدمات یک عملیات خرابکارانه همه جانبه جدیدی را آغاز کرده اند که گفته می شود برای انجام این عملیات روی حملات پهپادهای انتحاری سرمایه گذاری ویژه ای صورت گرفته شده است.

حملات گسترده علیه پایگاه‌های روسیه و سایر تأسیسات نظامی، اقتصادی و استراتژیک در منطقه ممکن است با حمایت گروه های تکفیری حاضر در استان هاتای ترکیه، اتفاق بیفتد، تقریبا ۳۵۰ هزار تروریست تکفیری یا تروریست های ضد سوری تحت نظارت مستشاران ناتو بعد از زلزله سال گذشته ترکیه در این منطقه سازماندهی شده اند .

همچنین هسته‌های خرابکاری مشابه ای نیز به سواحل مدیترانه ترکیه می‌آیند و هدف آنها بیشتر شهرهای ساحلی سوریه است که نزدیک پایگاه های روسیه و ایران در سوریه هستند.

خطر انجام این عملیات ها، حالا با حمایت و تاکید زیاد اسرائیل که در یک محاصره تاریخی و فشار فزاینده گرفتار شده، بیشتر می‌شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.