چابهار- سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی، بر تقویت خدمت رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، پیگیر خدمت رسانی به مردم درگیر با سیل شد و در خصوص امداد رسانی اطلاعاتی دریافت و بر تقویت خدمت رسانی به مردم سیل زده استان تاکید کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز جمعه در سفری به جنوب استان، با حضور در بخش سیل زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امداد رسانی به مناطق سیل زده شد و در جلسه ستاد مدیریت بحران بخشداری پلان که با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شده، ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته، در خصوص تداوم کمک رسانی و حضور گروه‌های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در این جلسه اظهار کرد: تا هر زمان که نیاز باشد، سپاه و بسیج در منطقه سیل زده حاضر خواهند بود و امدادرسانی با قوت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا سختی‌ها و مشکلات مردم را به حداقل برسانیم، باید تلاش کنیم تا با رفع معضلات به وجود آمده کاری کنیم تا شیرینی آب فراهم شده برای همه مردم مثمر ثمر شود.