کد خبر 1575972
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

هر چه عقبه‌ی آقای رییس‌جمهور از عملکرد سیاسی و اجرایی خالی است، در زمینه‌هایی چون رقص، آوازه‌خوانی، بازیگری کمدی و استندآپ کمدی دست پری دارد!

به گزارش سرویس جهان مشرق، علی‌رغم همه‌ی تلاشی که امپراتوری رسانه‌ای غرب برای ساختن تصویر یک «ابرقهرمان» و یک «اسطوره»‌ی سیاسی از وولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین انجام داده‌اند و هنوز هم می دهند، حقیقت آن است که تنها سابقه‌ی سیاسی این فرد قبل از نشستن بر کرسی قدرتمندترین فرد اوکراین(دست‌کم در ظاهر)، حضور در «نقش» یک رییس جمهور در سریال کمدی-پارودی «خادم ملت» بود.

با این‌حال، هر چه عقبه‌ی زلنسکی از عملکرد سیاسی و اجرایی خالی است، در زمینه‌هایی چون رقص، آوازه‌خوانی، بازیگری کمدی و استندآپ کمدی دست پری دارد! ویدئوی زیر از «هنرمندی» آقای رییس جمهور اخیرا منتشر شده است.

البته برخی صفحات اصطلاحا «fact check» در شبکه‌های اجتماعی که عمدتا طرفدار اوکراین هستند، مدعی شدند که این ویدئو دستکاری شده است و اصل ویدئو مربوط به فرد دیگری است، ولی هیچ‌کدام از صفحاتی که به عنوان حامل ویدئوی «اصلی» معرفی شده‌اند، در دسترس نیست و این صفحات نتوانستند این ویدئوی «اصلی» ادعایی را ارایه دهند. به هر صورت، حتی اگر درصدی احتمال برای جعلی بودن این ویدئو وجود داشته باشد، نکته این‌جاست که زلنسکی رقاصی‌هایی بدتر و مبتذل‌تر از این هم انجام داده که قابل کتمان نیست. تصاویر یکی از این رقص‌ها که زلنسکی و هم‌رقصان او، در لباس هم‌جنسبازان و با کفش پاشنه‌بلند انجام داده‌اند در زیر می بینید(اصل ویدئو قابل نمایش نیست!).

جالب این‌جاست که زلنسکی اخیرا فرمانده کل ارتش اوکراین را به دلیل آن چه اختلاف نظر در «استراتژی نظامی» اوکراین در جنگ با روسیه خوانده شده، برکنار کرد. مشخص نیست که زلنسکی تجربه‌ی نظامی و تدوین استراتژی نظامی را در کدام فیلم یا سریال کمدی مشق کرده بود!