کد خبر 1568694
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش مشرق، مهدی بختیاری، فعال رسانه پیرامون کشته شدن تعداد زیادی از سربازان ارتش اسرائیل در خان یونس نوشت:

جزئیات ماجرای عملیات دیشب: تعدادی از نیروهای گردان ذخیره ۸۲۰۸ شامل پیاده نظام، مهندسی و زرهی برای تخریب تعدادی از ساختمان‌های مردم خان یونس وارد منطقه شدند تا با تخریب ساختمان‌ها، شرایط برای انجام عملیات بعدی فراهم شود. تیتر: «فاجعه ریزش ساختمان‌ها»

نیروهای اشغالگر، شروع به کار گذاشتن مقادیر زیادی مواد منفجره در ۲ ساختمان می‌کنند غافل از اینکه، همه این اقدامات تحت رصد نیروهای مقاومت است.

بعد از کار گذاشتن مواد منفجره، حوالی ساعت ۴ بعدازظهر، یکی از نیروهای مقاومت فلسطینی، با آرپی جی به سمت تانکی که در محل استقرار داشت شلیک می‌کند که در نتیجه آن، دو افسر حاضر در تانک کشته شده و دو نفر دیگر مجروح می‌شوند.

در مرحله دوم، یک رزمنده دیگر با آر پی جی به یکی از ساختمان‌های بمبگذاری شده که دهها نفر از نیروهای ارتش در آن بودند، شلیک کرده که موجب تخریب شدید ۲ ساخاتمان می‌شود.

تاکنون ارتش اسرائیل کشته شدن دست کم ۲۱ نفر را تایید کرده که تاکنون اسامی ۱۰ نفر مشخص شده و کار برای تشخیص هویت بقیه ادامه دارد.

رسانه‌های اسرائیل از این فاجعه که بزرگترین تلفات ارتش اسرائیل بعد از ۷ اکتبر است، از لفظ «فاجعه بزرگ» و «یک صبح سخت» استفاده کردند.

نتیجه اخلاقی: خانه مردمی که جز خدا کسی را ندارند، خراب نکنید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.