کد خبر 1560816
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر خود پیرامون منابع اولیه شایعات مطرح شده در مورد شهید رضی نوشت:

۱- حرومی صهیونیستی به نام «ایدی کوهین» که همه با دروغ‌های کثیفش می‌شناسن، توییت می‌زنه و میگه این زن کنار شهید سید رضی موسوی بوده و اونجا کشته شده

۲- اکانتی به‌نام دکتر مه‌سیما پویافرد (که هم اسم و هم عکس اکانت و هم مشخصاتش کاملا فیک هستن) بعد از ایدی کوهین این شایعه رو توییت می‌کنه!

اما ماجرا فقط به همین فارسی کردن شایعه ختم نمیشه!

این برانداز حرومی که قبلاً هم بارها منبع اولیه ورود چنین شایعاتی به توییتر فارسی بوده، ثابت می‌کنه که حتی از اسرائیلی‌ها هم حرومی‌تره و چندین گزاره به داستان خیالی صهیونیست‌ها اضافه می‌کنه از جمله:

«همسر صیغه‌ای بوده»

«او را راحله صدا میزد»

«عضو تیم محافظان بشار اسد بوده»

«کارشناسان می‌گویند او باعث ردیابی مکان سید رضی موسوی بوده»

بله! سگ دست‌آموز حتی از اربابش هم پا رو فراتر می‌ذاره و با خیالی آسوده از اینکه هیچ برانداز منگلی دنبال منبع و سند این حرف‌ها نمیره، هر چی به ذهنش میرسه به شایعه اضافه می‌کنه!

۳- بعد مشخص میشه که این زن عضو ارتش سوریه (ستوان یکم "رغد اسامه دیب") که عکس آگهی ترحیمش منتشر شده:

اولا: ساعت ۹:۱۶ صبح دوشنبه خبر فوتش به علت سکته، تو مجازی منتشر شده و آگهی ترحیمش هم ۱۲:۱۶ دقیقه ظهر منتشر میشه درحالی که سید رضی موسوی بعدازظهر همین روز بین ساعت ۳ الی ۴ بعدازظهر دوشنبه ترور شده!!

ثانیا: عکس زن نیمه برهنه‌ای که منتشر شده، هیچ ربطی به «رغد اسامه دیب» نداره. این عکس یک مدل ترکیه‌ایه که با یه سرچ ساده میشه تو سایت‌های ترکیه‌ای پیداش کرد!!

بله عزیزان ، ما با همچنین موجوداتی طرفیم! کسانی که نطفه و لقمه حرامشون به حدی رسیده که دروغ‌سازی‌هاشون حتی به ذهن شیطان هم نمی‌رسه!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.