کد خبر 1560483
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مطالعات راهبردی آمریکا بخشی از اظهارات لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه را منتشر کرد که تاکید دارد؛ مستقیم ایران را بزنید!

وی می گوید: من شش ماه است که می‌گویم ایران را بزنید. چاه های نفت شان پیداست. مقرهای سپاه پاسداران را می توانید از فضا ببینید و از نقشه جغرافیا حذف کنید.

ما با حوثی‌ها داریم می‌جنگیم، ما آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها رو شکست دادیم، پس باید بتوانیم حوثی‌ها رو هم شکست بدیم ... چند ماه پیش از جو بایدن پرسیدم که اینکه تو درباره‌اش صحبت میکردی که یک خط قرمز وجود داره، آیا علناً به دشمنان ما میگی که اگه یک آمریکایی رو بکشید، ما میفتیم دنبالتون؟

بدون ایران حوثی‌ها وجود ندارن، حوثی‌ها کاملاً توسط ایران حمایت میشن، الان شش ماهه که دارم میگم، به ایران ضربه بزنید، اونها میادین نفتی در فضای باز دارن، آنها ستاد فرماندهی سپاه پاسداران رو دارن که میتونید اون رو از فضا ببینید، اون رو از روی نقشه محو کنید، اگه واقعاً میخواید از سربازان آمریکایی محافظت کنید، این رو برای آیت الله واقعاً معلوم کنید که اگه شما از طریق یک نیروی نیابتی به یک سرباز آمریکایی حمله کنید، ما هم میفتیم دنبالتون و تنبیه‌تون می‌کنیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.