کد خبر 1544999
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

به گزارش مشرق، سیدپویان حسین‌پور، فعال رسانه در کانال ایتای فصل خون در مورد جنگ غزه نوشت:

این روزها که اخبار نبرد زمینی در غزه داغ‌تر از قبل شده و بعضا خبرهایی از پیشروی ارتش تروریستی اسراییل در محدوده پیرامونی شهر غزه منتشر می‌شود، در حاشیه جلسات و سخنرانی‌ها یا در دایرکت اینستاگرام و همین ایتا، با دو سؤال بیشتر مواجه می‌شوم که سعی میکنم اینجا هم توضیح کوتاهی درباره این سؤالات ارائه کنم:

۱. آیا هنوز هم معتقدم که عملیات طوفان‌الاقصی به وضعیت فعلی تخریب‌ها و کشتارها و حالا پیشروی زمینی در غزه، می‌ارزید؟!


بله! نه حالا، که حتی اگر دشمن کل غزه را هم اشغال کند، معتقدم ضربه‌ای که از عملیات طوفان‌الاقصی دریافت کرده، ابدا ترمیم‌ناپذیر نیست و این تحرکات هم چیزی جز یک حرکت انفعالی برای پوشاندن پارگی‌های امنیتی و سیاسی و نظامی و اجتماعی ناشی از عملیات بزرگ فلسطینی‌ها نیست..

بماند که فراموش نکنیم حتی اگر مقاومت فلسطین عملیات طوفان‌الاقصی را اجرا نمی‌کرد هم، صهیونیست‌ها به‌زودی عملیات بمباران غزه و ورود زمینی به آن را آغاز می‌کردند که چه بسا آمار و تبعات آن، بیش از حالا بود..

۲. آیا مقاومت فلسطین توانسته در مقابل ارتش تروریستی اسراییل کاری از پیش ببرد؟!


بله! مقاومت توانسته عملیات زمینی را برای صهیونیست‌ها چنان سخت کند که بعضی مقامات رژیم صهیونسیتی گه‌گاه از اینکه حجم آسیب‌های وارده به اسراییل به دستاوردهای این عملیات نمی‌ارزد صحبت می‌کنند..
در نظر داشته باشیم که این پیشرویِ بی‌نهایت سخت و به‌شدت کند، اولا با حجم فوق‌العاده بالای یگان‌های زرهی و گردان‌های متعدد تانک و ثانیا تحت حمایت آتش‌باران بی‌امان هوایی و البته با تلفات بسیار به نیروها و تجهیزات ارتش تروریستی اسراییل میسر شده است و این به دست نمی‌آمد جز در اثر مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی که با تجهیزاتی به مراتب کمتر و ضعیف‌تر..

فراموش نکنیم که جنگ هنوز تمام نشده و برخلاف انگاره‌سازی‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها، حتی اشغال کامل غزه هم، لزوما به معنای پیروزی اسرائیل نیست و صرفا یک دستاوردسازی رسانه‌ای برای نجات نتانیاهو از سقوط کامل خواهد بود..

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.