کد خبر 1541667
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری در رشته توئیتی با عنوان بدبخت زلنسکی نوشت:

دیروز وقتی خواندم مشاور رئیس جمهور اوکراین گفته زلنسکی حس میکند غربی ها به او خیانت کرده اند، دلم برایش سوخت؛ نه تنها برای زلنسکی که برای هر غربگرای فلک زده ای که در چهارگوشه دنیا قلبش به عشق آمریکا میتپد و چشمانش با دیدن اروپایی ها اکلیلی میگردد و امروز مصاحبه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با فاکس نیوز را دیدم که در پاسخ به سوال مجری درباره بسته کمکی مشترک [برای اوکراین و اسرائیل] گفت اکنون اولویت با اسرائیل است و لایحه بودجه مستقل برای این رژیم در دستور کار است! نه تنها این، که حتی گفت اتفاقات زیادی در اطرف دنیا در جریان است که باید به آنها رسیدگی کنیم و خواهیم کرد اما درحال حاضر حوادث اسرائیل توجه فوری ما را میطلبد! اتفاقات زیادی در اطراف دنیا؟ حالا اوکراین شد یکی از اتفاقات زیاد اطراف دنیا که بعدا سر فرصت به آن رسیدگی میکنید؟ والا حس خیانت که هیچ، زلنسکی اگر احساس تجاوز هم کند حق دارد!

۴ مردک! شما به زور یک کشور ضعیف رده پایین را مقابل یک ابرقدرت مطرح جهانی قرار دادید تا ویران شود، جمعیتش نصف، مردمش آواره، و نسل اندر نسلش بیچاره شوند، و قول دادید تا آخرین لحظه کنارش خواهید ماند و حمایتش خواهید کرد، حالا میگویید سر فرصت رسیدگی میکنیم؟!

جنگ به آن وسعت و بزرگی که خودتان به طرفین تحمیل کردید دیگر اولویت نیست، ولی اسرائیل که میگفتید چهارمین ارتش دنیا و اولین دمکراسی خاورمیانه است میشود اولویت؟ پدرنیامرز! اوکراین دارد با روسیه ابرقدرتِ دارای سلاح هسته ای و انواع موشک و سوخو میجنگد، آن وقت اولویتت اسرائیلی است که با گروه کوچکی مثل حماس در باریکه ای چون غزه میجنگد؟

غزه ی محصوری که نه نیروی دریایی دارد، نه نیروی هوایی دارد، نه دفاع موشکی دارد، نه تانک و نفربر دارد و مجبور است با چهارمین ارتش مجهز دنیا بجنگد؟!

اصلا شما روی نقشه وسعت روسیه را با غزه مقایسه کن بعد از کردارت خجالت بکش!

همه اینها به کنار، به درک، اصلا گور بابای اسرائیل؛ خائن! با دل شکسته ولودی چه میکنی؟ ولودیمیر دیگر برایتان چه باید میکرد که نکرد؟ نوکری نکرد؟ دلقکتان نبود؟ سرمایه های انسانی و زیرساخت های اقتصادی کشورش را برای تحقق اهداف شما بر باد نداد؟ نتانیاهو اینقدر...

ارزش داشت که بخاطرش دل نوکرترین نوکرتان را بشکنید؟! بگذریم..!

اینها را نوشتم تا به بعضی ها بگویم غربگرایی و آمریکا لیسی هرچقدر هم که دوزش بالا باشد، باز اگر قرار شد با صهیونیسم مقایسه شوید، روی نامتان خط میکشند و در نهایت تنها و ذلیل و خفیف و حقیر خواهید ماند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.