• خانه
    • عناوین کل اخبار
    • موضوعات روز :
    • تحلیل روز
    • اخبار حمله رژیم صهیونیستی
  • سیاست
  • جهان
  • تحولات منطقه
  • ورزش
  • شبکه‌های اجتماعی
  • دفاع و امنیت
  • جهاد و مقاومت
  • حسینیه
  • فرهنگ و هنر
  • جامعه
  • اقتصاد
  • عکس و فیلم
  • دیدگاه
  • پیوندها
  • بازار
  • RSS
  • آرشیو
  • تماس با ما
  • دربارهٔ ما

مشرق نیوز

جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - Jun 26 2026
×
mashreghnews
کد خبر 1530872
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
  1. عکس و فیلم

فیلم/تخلیه کالاهای متروکه از بندر شهید رجایی پس از پنج سال

روند تخلیه حدود سه هزار کانتینر کالای متروکه متعلق به سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ به انبارهای سازمان اموال تملیکی هرمزگان با دستور معاون اول رئیس جمهور در حال انجام است.

اخبار مرتبط

  • عکس/ بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی

  • عکس/ انبار اموال تملیکی تهران

  • فیلم/ کالاهای مهاجر

  • فیلم/ همکاری دولت و قوه قضاییه در تعیین تکلیف اموال تملیکی

  • توقیف بنز ۷۵ میلیاردی در بندرخمیر

  • فیلم/ زیبایی‌های هرمزگان

  • فیلم/ صف کیلومتری خودروها در جادۀ بندر شهید رجایی

برچسب‌ها

  • سازمان اموال تملیکی
  • استاندار هرمزگان
شما در حال مشاهده نسخه AMP این صفحه هستید.
برای مشاهده نسخه عادی روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید. نسخه عادی این صفحه

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید: نستوه