کد خبر 1526139
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

رئیس رسانه ملی به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان پیامی صادر کرد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخن گفتن پیرامون انسانی مخلص و مومن مانند حجت‌الاسلام حاج سید عیسی طباطبایی دشوار و سنگین است. ایشان به معنای واقعی کلمه، ترجمانی از کلمه اخلاص است و چونان سدی محکم و دیواری قابل اتکا نقشی بنیادین در جریان مقاومت لبنان و فلسطین دارد. حجت‌الاسلام طباطبایی خود را مخلصانه وقف اسلام، امام و ولایت کرده و در طول حدود نیم قرن فعالیت های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی و مبارزاتی چونان ستاره ای می درخشد و برگ زرین تاریخ روستای زرین آباد دامغان به شمار می آید.

ایشان در طول سالها خدمت در لبنان بارها مورد تجلیل و تفقد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفت و چه افتخاری از این تاییدات مکرر بالاتر است. حجت الاسلام طباطبایی نقشی محوری در جریان مقاومت در برابر نظام سلطه و خاصه صهیونیست ها داشته و دارد و توانسته در این سالیان پرفراز و نشیب در سرزمین مهم و حیاتی لبنان، جایگاهی رفیع و لنگرگاهی آرام برای مبارزان و رزمندگان جبهه اسلام داشته باشد. ایشان ارتباطات گسترده و متنوعی با تجمعات اسلامی لبنانی، فلسطینی و سوری دارد و اشراف شان بر مسائل منطقه ای کامل و مرجع مهمی برای مراجعات است. خداوند وجود شریف جناب حجت‌الاسلام آقای حاج عیسی طباطبایی را در ظل عنایات حضرت باریتعالی محفوظ بدارد. جا دارد از برگزارکنندگان این اجلاسیه ارزشمند و ارجمند بابت حسن سلیقه و برگزاری بزرگداشت مقام شامخ حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی قدردانی نمایم.

پیمان جبلی. رئیس سازمان صداوسیما