کد خبر 1525959
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۱

چون موضوع نژادپرستی صهیونیستی علیه مسیحیان می تواند باعث خشم و واکنش مردمان عمدتا مسیحی غربی شود، به شدت در امپراتوری رسانه‌ای جهانی(که در سلطه‌ی صهیونیست‌هاست) پنهان نگاه داشته می شود.

به گزارش سرویس جهان مشرق، نژادپرستی یهودیان صهیونیست که ریشه در سنت فقهی تلمودی دارد، چند دهه است که بیشترین بروز و ظهور عینی خود را در جنایات رژیم اسراییل علیه ملت فلسطین یافته است. لیکن این نژادپرستی صرفا امری حکومتی نیست و در لایه‌های عمیق اجتماعی باورمندان به اندیشه صهیونیزم رسوب کرده و ته‌نشین شده است. اسطوره‌ی «برگزیده بودن» قوم یهود و پست‌تر بودن نژادها و اقوام دیگر، موضوعی است که صراحتا و آشکارا در کتب فقهی و متون تدریس شده در مدارس و حوزه‌های دینی اسراییل به کودکان آموزش داده می شود. آن‌چه که به طور معمول در رسانه‌های جریان اصلی به شدت سانسور و پنهان می شود، شمول و فراگیری این نژادپرستی حتی نسبت به مسیحیان است و چون این موضوع می تواند باعث خشم و واکنش مردمان عمدتا مسیحی غربی شود، به شدت در امپراتوری رسانه‌ای جهانی(که در سلطه‌ی صهیونیست‌هاست) پنهان نگاه داشته می شود.

در ویدئوی زیر، زنی مسیحی به یکی از محلات بیت‌المقدس که بیشتر ساکنان آن یهودیان فوق افراطی (هارِدیم) هستند رفته است و سوالاتی را درباره عیسی مسیح(ع) پرسیده است(بیت‌المقدس یا اورشلیم موطن عیسی(ع) بود و به روایت مسیحی در همان‌جا به صلیب کشیده شد)، اما کودکان و نوجوانان متعصب یهودی این‌چنین او و همراهش را دوره می کنند و مورد هجمه قرار می دهند.

ویدئوی زیر هم گروهی از جوانان متعصب یهودی را در بیت‌المقدس نشان می دهد که هنگام رد شدن از کنار دو راهبه مسیحی، آب دهان بر زمین می اندازند و به آن‌ها توهین می کنند.