کد خبر 1522598
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از ۳ سال فرار در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در مهر ماه سال ۱۳۹۹ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک قتل عمد در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد جوانی ۲۸ ساله در یک نزاع و درگیری بر اثر ۲ ضربه سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل قبل از حضور ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شده است.

علینقیان‌پور افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی، کارآگاهان پلیس مطلع شدند عامل این قتل بعد از ۳ سال زندگی مخفیانه در کشور ترکیه پس از ورود به کشور در یکی از شهرستان‌های استان مخفی شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت مخفیگاه قاتل در شهرستان مبارکه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را درگیری با مقتول دانست، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.