کد خبر 1518392
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران گفت: خانواده ۱۲ نفره بدون توجه به هشدارها در تاریکی شب وارد آب‌های دریا شدند که با کمک ناجیان توانستند نجات پیدا کنند.

به گزارش مشرق، نقی کریمیان رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران درباره آخرین وضعیت طرح‌های دریا و نجات‌یافتگان ، اظهار کرد: از آغاز طرح‌های دریا یعنی اول خرداد ماه تاکنون ۶۹۷ نفر توسط ناجیان غریق از چنگال موج‌های دریا نجات یافتند که از این تعداد ۵۳۲ نفر آقا و ۱۶۵ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به نجات خانواده ۱۲ نفره که به‌صورت دسته‌جمعی وارد آب‌های دریای رامسر شدند، افزود: این خانواده بدون توجه به هشدارها در تاریکی شب وارد آب‌های دریا شدند که با کمک ناجیان توانستند نجات پیدا کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه شنا در شب در دریا ممنوع است، تصریح کرد: واقعا مردم توجهی به هشدارها نمی‌کنند و در تاریکی هوا وارد آب نشوند؛ چراکه شنا در شب در دریا ممنوع است.

کریمیان تصریح کرد: همین که علاقه‌مند هستند خانوادگی وارد دریا شوند اگر یکی از اعضای خانواده درگیر شود کمک برای نجات اعضای دیگر موجب مرگ بقیه اعضا می‌شود که باید رعایت کنند.

منبع: فارس