وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید که ایران از طریق نیروهای نیابتی خود در نزدیکی مرزهای «اسرائیل»، جنگ فرسایشی به راه انداخته است.

به گزارش مشرق، «یوآو گالانت» در لفاظی جدید خود علیه ایران با هدف سرپوشی بر بحران داخلی رژیم صهیونیستی، بار دیگر تهران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و گفت که «همه گزینه‌ها باید روی میز باشد تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری شود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای جوسازی علیه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران ادامه داد: «اگر ایران غنی‌سازی اورانیوم را تا ۹۰ درصد افزایش دهد، پیامدها و تبعاتی برای خاورمیانه بوجود خواهد آورد».

وی در ادامه ادعاهای واهی خود تأکید کرد که «جهت جلوگیری از تلاش‌های ایران برای استقرار و حضور نظامی در سوریه، حملات خود را دو برابر کرده‌ایم».

گالانت اضافه کرد: «ایران از طریق نیروهای نیابتی خود در نزدیکی مرزهای اسرائیل، علیه ما جنگ فرسایشی به راه انداخته است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را در حالی به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم می‌کند که به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی از جمله ایهود باراک وزیر جنگ اسبق، این رژیم دهها کلاهک هسته‌ای دارد و عضو پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای هم نیست. از سوی دیگر، آژانس بین الملل انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع بارها در گزارش های خود بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران تأکید کرده است.

رژیم صهیونیستی طی ساله‌های اخیر، منبع اصلی انتشار شایعات و ادعاهای دروغین علیه برنامه هسته ای ایران در مجامع بین المللی از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی باهدف ایران هراسی و فضاسازی علیه ایران بوده است.

تلاش‌های دیپلماتیک، جنگ روانی، ترور دانشمندان هسته ای و انجام عملیات های خرابکاری علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران از جمله اقدامات این رژیم علیه پیشرفت‌های هسته ای جمهوری اسلامی است که با شکست مواجه شده‌اند.