کد خبر 1490413
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

مربی پیشین سپاهان در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «داوران در تعیین قهرمان لیگ برتر نقش مستقیم دارند و حتی خود پرسپولیسی‌ها هم به این باور رسیده‌اند که قهرمانی‌شان به درد نمی‌خورد.»

به گزارش مشرق، رحمان احمدی درباره کورس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و قهرمانی دست خودش است. سپاهان باید پیروز شود و در انتظار لغزش پرسپولیس باشد. کار به اما و اگر آخر فصل کشیده چون در طول فصل هر دو تیم امتیازات مختلفی را از دست دادند. در این هفته‌ها اشتباهات داوری خیلی تاثیرگذار بود و تاثیرش در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها مشخص و واضح است.

داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند!

او در ادامه مدعی شد: صحبت کردن در این رابطه هیچ فایده‌ای ندارد. منتظریم که کمک داور ویدیویی بیاید و داوران این دانش را فرا بگیرند و اشتباهات کمتری را در روند تصمیماتشان داشته باشند. به نظر من داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند!

دروازه‌بان پیشین دو تیم سپاهان و پرسپولیس در رابطه با اظهارنظرهای اعضای دو تیم پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر در چند هفته گذشته نیز عنوان کرد: ‌این صحبت‌ها وجهه خوبی ندارد. آن طرف درویش و این طرف مورایس علیه باشگاه مقابل صحبت می‌کنند و این جالب نیست. البته اتفاقی که در بازی پرسپولیس با پیکان افتاد را هر جای دنیا بگویید به شما می‌خندند. چرا بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شد؟

بیشتر بخوانید:

آقای گل لیگ برتر از کدام تیم است؟

حواشی آخر لیگ بر گردن فدراسیون و سازمان لیگ است

او اضافه کرد: وقتی که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پیکان میزبان بود اما کل ورزشگاه هواداران پرسپولیس بودند. حتی پیکان، رختکن تیم میزبان را در اختیار نداشت و این بی عدالتی بود. دیدم وحید قلیچ هم مصاحبه کرد که این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد و این درست نیست. خودشان به این باور رسیده‌اند. من این اتفاق را بر گردن فدراسیون و سازمان لیگ می‌اندازم چون آن‌ها اقتدار لازم را ندارند و این به ضرر فوتبالمان است.

احمدی با بیان اینکه «چند وقت دیگر جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم و اگر لیگ درستی نداشته باشیم طبیعی است که نتیجه نمی‌گیریم» عنوان کرد: من به عنوان یک بیننده لیگ را می‌بینم و امیدوارم هر تیمی که شایسته باشد به قهرمانی برسد. بعد از قهرمانی دوباره شدت اظهارنظرها بیشتر خواهد شد.

سپاهان لقمه آماده را پس داد

او ادامه داد: سپاهان لقمه آماده را پس داد. پس از گلزنی در بازی با ملوان عقب نشستند و این کار سم بزرگی بود و متاسفانه گل مساوی را خوردند. البته در بازی با ملوان داور به اشتباه، پنالتی سپاهان را نگرفت و به دلیل همین مسائل است که می‌گویم داوران بسیار تاثیرگذارند. امیدوارم مشکل VAR حل شود. البته مطمئنم خیلی زود این مشکل برطرف نمی‌شود. با ان‌شاءالله و ماشاءالله کار پیش نمی‌رود.

مربی پیشین سپاهان در پایان عنوان کرد: این بازی برای نساجی خیلی مهم است چون در لیگ، خیلی بد بودند. با این حال بازی پرسپولیس راحت‌تر از سپاهان است چون نساجی در لیگ می‌ماند و نتیجه این بازی برایش تاثیری ندارد اما مس کرمان کاندیدای سقوط است و سپاهان در کرمان کار راحتی نخواهد داشت.

منبع: ایسنا