فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ، با اشاره به برنامه‌ها موجود برای تقویت نیروی هوایی، گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه نیروی هوایی در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی هوایی در حال رشد است و همانطور که قبلاً گفتم به هیچ وجه حتی نباید لحظه‌ای بایستیم چون اگر بایستیم سال‌ها عقب می‌مانیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: ما روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستیم و ان‌شاالله بتوانیم فرمان حضرت آقا که نیروی هوایی طراز جمهوری اسلامی ایران است، را تحویل نظام مقدس دهیم.

امیر واحدی در رابطه با بحث آموزش خلبان‌ها نیز گفت: به لطف الهی تمام آموزش‌ها بومی شده است و در داخل میهن عزیزمان انجام می‌گیرد. خدا را شکر می‌کنیم که به این توانمندی رسیده‌ایم. در آینده نزدیک هم می‌توانیم دانشجوی خلبانی از کشورهای دوست بپذیریم و به آن‌ها آموزش دهیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها