کد خبر 1477279
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.

به گزارش مشرق، دعوا و اختلاف مسئولان بارسلونا و سازمان لالیگا تمام شدنی نیست، اختلافاتی که اوج آن دو سال پیش بر سر حقوق مسی بود و سبب شد تا در نهایت فوق ستاره آرژانتینی بارسا را به مقصد پاریس ترک کند.

این اختلافات حالا دوباره به اوج رسیده و یکی از نشریات اسپانیایی مدعی شد که تباس رئیس لالیگا مدرکی جعلی علیه جوزپ بارتومئو و ساندرو روسل، رؤسای سابق بارسلونا، به دادستانی ارائه داده و آنها را به مدیریت غلط و فساد مالی متهم کرده است. مدرکی که می‌تواند بارسلونا را در پرونده نگریرا با آسیب جدی مواجه کند.

پس از انتشار این گزارش، باشگاه بارسلونا واکنشی رسمی نشان داد و خواستار استعفای تباس از ریاست لالیگا شد. باشگاه بارسادر این بیانیه تاکید کرده است که مدیران باشگاه به شدت عصبانی و نگران هستند و از خاویر تباس می‌خواهند در کنفرانسی مطبوعاتی در این مورد توضیح دهد و از سمت خود استعفا دهد. بارسا تباس را به استفاده نادرست از قدرت و جعل مدرک برای زیر سوال بردن اعتبار باشگاه بارسلونا متهم کرده و خواهان شفاف‌سازی در این زمینه شده است.