رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی هشدار آمیز گفت که وقوع جنگ داخلی در سرزمین های اشغالی، مسئله دور از ذهنی نیست.

سرویس جهان مشرق - سرزمین های اشغالی امروز مجدد شاهد تظاهرات و درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با مخالفان نتانیاهو بود. رژیم صهیونیستی شرایط شدیدا بغرنجی را تجربه کرده و در آستانه یک درگیری داخلی قرار دارد. صهیونیست ها معترض سعی می کنند با ایجاد اختلال در اتوبان ها و خیابانی های مناطق اشغالی، در امور عادی و جاری اختلال ایجاد کنند.

صهیونیست های معترض اقدام به انسداد اتوبان کرده اند

پلیس رژیم صهیونیستی نیز در هفته های اخیر دست به خشونت علیه معترضان و مخالفان دولت بنیامین نتانیاهو زد که در پی آن، صهیونیست های معترض با پلیس رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

معترضان در اقدامی نمادین، جنازه دموکراسی را در اعتراض به دیکتاتوری نتانیاهو حمل می کنند

هفته گذشته، زمانی که نتانیاهو قصد داشت با همسر خود به ایتالیا برود، هیچ کدام از خلبانان صهیونیست حاضر به هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو نشدند. تنش ها در سرزمین های اشغالی وضعیتی پیدا کرده است که نتانیاهو برای رساندن خود به فرودگاه بن گورین برای سفر به ایتالیا، ‌ مجبور شد دست به عملیات فریب بزند.

تجمع صهیونیست ها در مقابل سفار آمریکا در سرزمین های اشغالی

در روز های گذشته گروه های صهیونیستی مخالف نتانیاهو اعلام کردند قصد دارند تا با ایجاد تظاهرات و انسداد در مسیر فرودگاه تل آویو، سفر او با برلین را با اختلال مواجه کنند. در جریان سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین، صهیونیست های ساکن در این شهر، برای تظاهرات برنامه ریزی کرده اند و بر اساس برآوردها، هزاران صهیونیست در تظاهرات علیه نتانیاهو شرکت و تلاش خواهند کرد تا سفر نتانیاهو را مختل کنند.

صهیونیست های معترض اقدام به انسداد اتوبان کرده اند

حدود هزار نویسنده و نخبه دانشگاهی صهیونیستی در نامه ای از سفیران آلمان و انگلیس در سرزمین های اشغالی درخواست کردند که سفرهای سیاسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را به کشورهایشان لغو کنند. به گفته آنها بنیامین نتانیاهو، که متهم به رشوه، کلاهبرداری و خیانت در امانت است. آنها از این کشورها خواسته اند تا "صدای اعتراضشان در این لحظات شنیده شود".

صهیونیست های معترض اقدام به انسداد اتوبان کرده اند

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم موقت صهیونیستی در سخنان خود هشدار داد: هر که فکر می کند جنگ داخلی، وضعیتی است که به آن نمی رسیم، از واقعیت خبر ندارد. مخالفان و منتقدان دولت نتانیاهو نیز هشدار های مشابهی را به دولت نتانیاهو می دهند.

شعار نویسی علیه نتانیاهو و کابینه آن بر روی زمین

هفته گذشته، سرزمین های اشغالی، شاهد بزرگترین موج و تجمع اعتراضی علیه بنیامین نتانیاهو بود. بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، تجمع اعتراضی هفته گذشته در تل آویو، تاکنون گسترده ترین و پرجمیعت ترین تظاهرات برگزار شده علیه بنیامین نتانیاهو و دولت راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی است.