کد خبر 1472555
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.

به گزارش مشرق، جلال ملکی از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: ساعت ۱۳:۵۸ ظهر امروز یک مورد حریق در یک مغازه سیلندرهای گاز واقع در خیابان مدنی، نبش خیابان لشگری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله با توجه به تماس‌های شهروندان و حساسیت‌هایی که این‌گونه حوادث در مناطق مسکونی ایجاد می‌کند، چهار ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در حداقل زمان به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک مغازه‌ای در حدود ۴۰ متر که تعداد زیادی سیلندر گاز در آن وجود داشت و کل این بخش شعله‌ور بود و صداهای انفجاری نیز شنیده می‌شد که حاکی از انفجار سیلندرهای گاز بود و کاملاً شعله‌ور بود.

وی اظهار کرد: در مجاورت این مغازه یک باب مغازه موبایل‌فروشی وجود داشت که آن نیز در اثر آتش‌سوزی شعله‌ور شده بود و تقریباً تمامی اجناس آن از بین رفته بود. آتش در حال گسترش بود و آتش‌نشانان عملیات خود را با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آغاز کردند و موفق شدند که خیلی سریع آتش را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی در ادامه عنوان کرد: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت و حدود ۸۰ سیلندر گاز از محل خارج شد و به محل امن منتقل شد و حریق نیز اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تاکید کرد: جای این‌گونه مشاغل در بافت مسکونی نیست و واقعاً خطرناک است؛ لذا ضرورت دارد صاحبان این‌گونه مشاغل پیش از بروز حوادث مشابه محل کسب و کار خود را از بافت مسکونی خارج کنند.