کد خبر 1470697
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه از مسمومیت ۱۱ دانش آموز و یک نفر کار هنرستان عسگری ارومیه خبر داد و گفت: در حال حاضر طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه منشاءمسمومیت مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، حشمتی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص مسمومیت دانش آموزان هنرستان عسگری ارومیه اظهار داشت: راس ساعت ۱۰:۴۷ دقیقه امروز صبح مدیر هنرستان عسگری از بدحال بودن دانش آموزان و مسمومیت خبر داده و بر اساس این گزارش نیروهای امدادی و اورژانس به هنرستان اعزام شدند.

وی ادمه داد: در دقایق اولیه مسوولان ناحیه ۲ و نیروهای امدادی اورژانس جهت درمان و بررسی اوضاع در هنرستان حضور داشتند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تصریح کرد: تعداد ۱۱ نفر از دانش آموزان و یک نفر کادر احساس سوزش در ناحیه بینی و گلو کرده و طبق بررسی اولیه و بررسی اکسیژن سنجی انجام شده مشکل خاصی وجود نداشته و بنا بر احتیاط تصمیم بر آن شد برای احتیاط هرچه بیشتر این افراد در مراکز درمانی تحت نظر پزشک قرار گیرند.

حشمتی با اشاره به اینکه وضعیت عمومی دانش آموزان خوب است، یادآور شد: این دانش آموزان به بیمارستان های امام خمینی و شهید طالقانی ارومیه ارجاع داده شدند تا به مدت ۲ساعت تحت نظر قرار گیرند و مابقی دانش آموزان هنرستان برای اینکه اولیا دانش آموزان خیال راحتی داشته باشند به منزل مراجعه کردند و طی فردا در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس