کد خبر 1463037
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر محورهای کندوان و هراز برفی و محورهای سوادکوه و کیاسر با کاهش دید همراه است.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با آخرین وضعیت جاده‌هایی استان، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های استان برقرار است.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای کندوان و هراز، افزود: در محورهای گدوک سوادکوه و کیاسر نیز شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و پلیس از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ جلوگیری می‌کند.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد در تمامی جاده‌های استان مازندران برقرار است، تصریح کرد: بارش‌ برف و باران موجب لغزندگی جاده‌های شمال شده که تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی مازندران است.

وی با تاکید بر اینکه افزاد از توقف و تردد در مناطق کوهستانی و گردنه‌های پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش‌ها احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و یا سقوط بهمن وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس تاکید کرد و گفت: در ارتباط با اعمال محدودیت ترافیکی پایان هفته نیز تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان نیز براساس شرایط ترافیکی خواهد بود.