کد خبر 1453126
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع گسترده گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت‌های مصوب در استان تهران هم‌زمان با سراسر کشور از امروز شنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، «رضا سالمی» اظهار داشت: با تصمیم قرارگاه امنیت وزارت جهاد کشاورزی، قرار شد عرضه خدمات و کالا در وزارت جهاد کشاورزی به جهت تسهیل در عملیات توزیع و حذف مراحل اداری و نظارت و پایش به طور صرف از طریق سامانه ستکاوا انجام شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه این سامانه در استان‌های مختلف در حال شکل‌گیری است اظهار داشت: این سامانه‌ها در استان تهران آماده شده و کالا و خدمات شرکت پشتیبانی امور دام جهت عرضه گوشت منجمد و مرغ منجمد در این سامانه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در این سامانه از هفته گذشته کلید خورده است افزود: واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌ها ثبت‌نام کردند در این سامانه، خریدشان از طریق این سامانه باید انجام شود.

به گفته وی، میادین میوه و تره‌بار هم بارگذاری شده و بایستی صرفاً خرید از این طریق انجام شود، اما به دلیل راه‌اندازی این سامانه زمان بر بوده است.

سالمی گفت: از امروز - شنبه همه میادین میوه و تره‌بار، اصناف تهران، اتحادیه و تشکل‌ها، می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه و پرداخت وجه، بدون سپری کردن مراحل اداری به طور مستقیم از طریق سامانه مذکور خرید انجام دهند و با مراجعه به سردخانه‌ها می‌توانند گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: شرکت پشتیبانی امور دام به جهت تسهیل در این عملیات در منطقه غرب تهران سردخانه هشت شهریور، در منطقه شرق تهران سردخانه‌های تهران پارس را در نظر گرفته است.