رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید سلیمانی به ظرفیت‌های موجود اکتفا نکرد و شجاعانه وارد میدان شد و وقتی انسان این‍گونه وارد شود، برکات خداوند نیز نازل می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا و حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از نمایشگاه جامع دستاوردهای قرآنی نیروهای مسلح و همچنین نمایشگاه عملکرد چهار ساله دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بازدید کردند.

سردار شیرازی در حاشیه این بازدید گفت: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و مبنای کار ما قرآن کریم است. این راهی است که پیامبران، ائمه اطهار (ع) و امام اُمت، آن را ترویج کردند. توفیق ما وابسته به میزان توجه و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قواست. ما به میزانی که به فرمایشات ایشان توجه کردیم، پیش رفتیم و به میزانی که به هر علتی کم توجهی کردیم، سرعت رشدمان کم شده است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: کسانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه‌شان بلند و به ولایت بود. امثال شهید سلیمانی به ظرفیت‌های موجود اکتفا نکرد و شجاعانه وارد میدان شد و وقتی انسان این‍گونه وارد شود، برکات خداوند نیز نازل می‌شود.

سردار شیرازی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «به میزان ایمان انسان‌ها می‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.» وظیفه مسئولان فرهنگی و قرآنی تقویت ایمان انسان‌ها است تا بتوان امانت‌ها را به آن‌ها سپرد. تدابیری که ایشان هر سال می‌فرمایند چراغ راه ماست و نباید به کمتر از آن قانع شویم.

در این بازدید، جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نیز سردار شیرازی را همراهی کردند.