کد خبر 1451732
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

مخاطبان صفحات مجازی امیر عباس فخرآور در واکنش به پیام توئیتری مشترک اپوزیسیون، اقدام او را دعوت خودخوانده معرفی کرده و در پاسخ به کنایه نوشتند: منم بازی بدید.

به گزارش مشرق، روز گذشته همزمان با آغاز سال نو میلادی، سران اپوزیسیون خارج نشین، در شبکه های اجتماعی خود یک پیام مشترک منتشر کرده و آرزو کردند تا سال ۲۰۲۳ سال پیروزی آن ها بر نظام جمهوری اسلامی باشد. پیامی که معاندین مدعی هستند اتحاد و ائتلاف آن ها را نشان می دهد.

در بین این پیام ها، توئیت یک فرد دیگر نیز مشاهده شد که همیشه به مخالف و تافته جدا بافته اپوزیسیون معروف بوده است. امیرعباس فخر آور، اپوزیسیون بی اعصابی که در هرکدام از اغتشاشات این سال های اخیر، مدام مخاطبین و معترضان را دعوت به خشونت و استفاده از کوکتل، مواد آتش زا و اقدامات خطرآفرین در سطح شهر کرده است.

فخرآور در حالی در این پویش اپوزیسیون شرکت کرده است که بلافاصله در اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد و خطاب به مخاطبینش گفت: مدت ها پیش من گفتم شورای انقلاب(ائتلاف ضدانقلاب ها) مُرد و هنوز هم پای حرفم هستم.

همین اظهارات فخرآور موجب شده تا مخاطبین آن که عموما کاربران فریب خورده ضدانقلاب هستند، به مخالفت از او برآیند و در پاسخ به او بنویسند: «شد یکبار کار را خراب نکنی؟».

برخی هم به کنایه از اینکه ائتلاف اپوزیسیون با او هیچ هماهنگی نکرده است، نوشتند: «تروخدا منم بازی بدید...».

در ادامه واکنش کاربران در اینستاگرام و توئیتر فخرآور را مشاهده می کنید که نشان دهنده اختلافات بین سران اپوزیسیون و سرشبکه های رسانه ای علیه مردم ایران را به وضوح نشان می دهد.