معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه‌ از دستگیری عاملان تخریب خودرو شهروندان در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به ۶ دستگاه خودرو سمند، پژو ۴۰۵، پراید و کاپ را توسط عده‌ای اراذل و اوباش به وسیله سنگ، چوب و شمشیر در کمربندی غربی شهرک الهیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم‌هایی از مأموران به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی آغاز کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سه شروری که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بودند و حتی قصد زورگیری از یک خانم و آقای دیگر را هم داشتند، شده و مقتدرانه آنها را دستگیر کردند.

آمویی با اشاره به کشف آلات و ادوات جرم از اشرار دستگیر شده، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به این افراد هم توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان با اشاره به معرفی اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم، گفت: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش جامعه و مردم است و هرکس بخواهد از آن عبور کند با سخت‌ترین واکنش‌های مأموران انتظامی مواجه خواهد شد.