کد خبر 1438765
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: همین وطن فروش هایی که دیروز به بهانه مخالت با جمهوری اسلامی، تیم انگلیس را تشویق کردند، چهل سال قبل با بهانه مشابه، به استخدام استخبارات و ارتش متجاوز صدام درآمدند و مقابل اشغالگران گوسفند کشتند. همچنین هر خیانتی که سرویس های جاسوسی انگلیس و اسرائیل و آمریکا طلب کردند، نه نگفتند.

آنها تا می توانستند در میدان جنگ تحمیلی، تجزیه طلبی، شرارت و تروریسم، جاسوسی و دادن گرای نقاط مهم به دشمن، به کشور خود خیانت کردند و از پشت خنجر زدند. صد البته که آنان، روسیاهان همیشه تاریخ شدند و ایران، ماند قدرتمند تر شد.

کدام انسان شریف و پدر مادر داری می تواند بهانه جویی را مجوز خیانت به کشور و مردم خود قرار دهد؟ اینها فقط بهانه ای است برای توجیه خیانتی که پیشاپیش مرتکب شده و همه چیز خود را فروخته اند. طبیعی است که اگر کسی به خود رحم نکرد و خود فروشی کرد، وطن فروشی برای وی ننگ و عار حساب نمی شود.

این حکمت شریف از امام هادی علیه السلام است که فرمود: ". مَنْ هَانَتْ عَلَیْهِ نَفْسُهُ فَلَا تَأْمَنْ شَرَّهُ. از شرّ کسی که شخصیّتش در نزد خودش بی ارزش باشد (ارزشی برای خودش قائل نباشد)، در امان نباش".