کد خبر 1426183
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی و محکومیت اغتشاشات اخیر در میدان نماز شهرری برگزار شد.

به گزارش مشرق، جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی و محکومیت هتک حرمت به مقدسات، به مناسبت میلاد سراسر نور رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت باسعادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) عصر امروز در میدان نماز شهرری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد، حجت الاسلام مهدی اصلانی در خصوص ویژگی‌های پیامبر مهربانی و لزوم انسجام وحدت سخنرانی کرد و مداحان اهل بیت (ع) حسین سازور، سیدمهدی میرداماد، حنیف طاهری و محسن عراقی به مداحی و مولودی خوانی پرداختند.

مردم مومن، ولایی و انقلابی شهرری با حضور در این مراسم معنوی که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «لبیک یا محمد، لبیک یا رسول الله»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، اغتشاشات آشوبگران را محکوم و بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تأکید کردند.

همچنین مراسمی پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور زائران و مجاوران و سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری و مدیحه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سید علی سادات رضوی برگزار شد.