کد خبر 1420788
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

عصر امروز (شنبه دوم مهرماه) مردم کرمانشاه طی فراخوانی که روز گذشته صورت گرفته در چهارراه نوبهار که کانون تجمع اراذل و اوباش و آشوبگران بود تجمع برگزار کردند.

به گزارش مشرق، با دعوت سازمان تبلیغات اسلامی استان و طی هماهنگی صورت گرفته بین سازمان‌های مردم نهاد، تجمعی اعتراضی در راستای محکومیت هتک حرمت صورت گرفته به مقدمات توسط آشوبگران صورت گرفت.

حجت الاسلام یوسف احمدی، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هتک حرمت به مقدسات مردم عزیزمان طی چند روز گذشته توسط معدود افراد گمراه و متاثر از سرویس‌های امنیتی خارجی بودیم.

 حضور مردم در تجمع امروز، چشمگیر بود

وی افزود: الحمدالله مردم ایران عزیز اسلامی همیشه در میدان حضور داشتند و دیروز (جمعه یکم مهرماه) هم پس از اقامه نماز جمعه در صفوفی فشرده علیه اغتشاشات اخیر راهپیمایی برگزار کردند و اقدامات اخیر را قویاً محکوم نمودند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه اراذل و اغتشاشگران برخی از مناطق را کانون فتنه خود اعلام کرده بودند، از این رو مقرر شده است که امروز (شنبه دوم مهرماه) اجتماع بزرگ مردم علیه اغتشاشگران، ساعت 16:30 در چهارراه نوبهار برپا شود و از عموم مردم برای حضور در این جمع دعوت به عمل آمد.

احمدی در انتها خاطر نشان کرد: مردم اجازه نخواهند داد که فتنه گران با اقدامات خود و هتک حرمت علیه شعائر، چهره کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا را خدشه دار کنند و فردا همه مردم فریاد لبیک یا حسین (ع) سر خواهند داد.