کد خبر 1419736
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی نوشت مردمی که در راهپیمایی اربعین میلیونی شرکت کردند در برابر کسانی که بخواهند به نظام و موازین اسلامی لطمه بزنند موضع‌گیری خواهندکرد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی طی یادداشتی در صفحه مجازی خود نوشت: «در چند روز اخیر برای یکی از دختران این مرز و بوم اتفاق ناگواری رخ داد؛ متاسفانه او را از دست دادیم و باعث ناراحتی و اندوه برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان شد؛ از سوی دیگر برخی از دشمنان نظام منتظر چنین اتفاقاتی بودند تا به آیین ما و دین و نظام اسلامی تعرض کنند.

اتفاقاتی که اخیراً در برخی نقاط شهر تهران رخ داد، خود نشان می دهد که از کجا خط می گیرد و با چه اسم رمز هایی رخ می دهد؛ نباید فراموش کرد که «حجاب حکم خداست» و قران خدا را نمی توان نادیده گرفت.

مراجع شیعه که در راس آنها ولی فقیه است نسبت به موضوع حجاب روشنگری دارند و احکام مشخص است.

بسیاری از کسانی که در چند روز گذشته در فضای مجازی واکنش نشان دادند در زمان امام خمینی (ره) حضور داشتند و مواضع ایشان نسبت به حجاب را می‌دانند، اما متاسفانه برخی برخلاف عمل می کنند.

نباید فراموش کرد که اینها «فوت‌» هایی است که بر آتش مقدس و گرمابخش و نورانی انقلاب اسلامی می دمند تا آنرا خاموش کنند، اما موفق نخواهند شد.

فراموش نکنیم که آن مرد خدا به ما گوش زد کرد که: «ما ملت امام حسین (ع) هستیم» و ان‌شاءالله ما ایستاده‌ایم و همین مردمی که در راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، میلیونی شرکت کردند در برابر کسانی که بخواهند به نظام و موازین اسلامی لطمه ای بزنند موضع‌گیری خواهند کرد.

بهتر است وحدت شکنی صورت نگیرد و وحدت ملی را حفظ کنند و در برابر احکام خداوند سر فرود بیاورند.

اگر خطایی در جایی صورت گرفته است به صورت جدی توسط مسئولان درحال پیگیری است و پاسخگویی وجود دارد لذا کسانی که بخواهند سوء استفاده کنند بدانند که جواب خواهند گرفت.»

برچسب‌ها