کد خبر 1396925
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

رئیس آتش نشانی شهرداری آمل گفت که آتش سوزی یک کارگاه تبدیل سوخت خودروها به گاز مایع در این شهرستان سه مصدوم و خسارت مادی زیادی بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، روح الله اسماعیلی رئیس آتش نشانی شهرداری آمل افزود: حدود ساعت  هشت صبح امروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی  کارگاه گاز مایع در خیابان کلاکسر آمل جنب کمربندی به مرکز پیام‌رسان آتش‌نشانی این شهر اعلام شد.

وی با بیان این که با اعلام این آتش‌سوزی، سه دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند ، گفت : در این حادثه مخزن بزرگ گاز مایع دچار انفجار شد که با حضور بموقع آتش نشانان و اطفا کامل حریق از گسترش آتش  به مغازه های اطراف جلوگیری شد.

رئیس آتش نشانی شهرداری آمل افزود : در  این حادثه سه مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند و یک دستگاه خودروی سواری نیز به طور کامل در آتش سوخت و  ۲ دستگاه خودرو دیگر دچار خسارت شدند.

وی با بیان این که مراکز نگهداری گاز مایع از  ایمنی لازم برخوردار نیستند، گفت: متاسفانه با وجود نامه نگاری های متعدد در خصوص تعطیلی این مراکز، همچنان شاهد فعالیت آنها در شهرستان هستیم.

اسماعیلی افزود:  متاسفانه طی سال های اخیر کارگاه های گاز مایع و خطرات آن به تهدیدی برای امنیت شهر و آرامش شهروندان تبدیل شده که لازم است از لحاظ قانونی با  این افراد برخورد و دستور تعطیلی کارگاه های غیرمجاز گاز مایع صادر گردد.

منبع: ایرنا