به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: این اطلاعات از وبسایت شهرداری تورنتو است. اگر یک سگ هرچند واکسن زده و دستاموز، بدون قلاده در مکان عمومی گردانده شود، صاحب سگ تا مبلغ ۳۶۵ دلار جریمه خواهد شد.

اگر سگ‌ شما در جایی بجز ملک خودتان مدفوع کند و آنرا تمیز نکنید شما تا ۳۰۰ دلار جریمه خواهید شد. اگر سگ کسی را مورد حمله یا حتی برای کسی ایجاد احساس نا امنی کند صاحب سگ از نظر قانون مسئول است و تا زندان هم برای او در نظر گرفته میشود.

شما اجازه غذا دادن به سنجاب ها را هم ندارید، چه برسد به حیوانات پستاندار وحشی. دلیلش هم عنوان شده که حیوانات روند تغذیه و زیست طبیعی شان را از دست میدهند، بیماری افزایش میابد و برای محیط زیست و انسان ضرر دارد.

شما حق همراه داشتن ۳ سگ را بیشتر ندارید و مامور تعیین شده توسط قانون حتی فقط در صورت احساس اینکه حیوان خانگی شما خطری برای کسی دارد می‌تواند آنرا توقیف کند.

با توجه به موارد بالا چطور است در ایران یک عده غرب‌زده از ولگردی «گله سگ‌های بی‌قلاده و هار» در خیابان ها حمایت میکنند. این فرهنگ ضد ایرانی و انسانی تکثیر سگ‌های مریض خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟ امیدوارم مسئولین فکری به حال این سگها و حامیان بی فرهنگشان کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.