کد خبر 1376036
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درمورد انتشار بیانیه علیه مجری صدا و سیما گفت: هیئت مدیره از این مصاحبه اطلاع نداشته و اگر معاون ارتباطات این کار را کرده نظر خودش را گفته است.

به گزارش مشرق، حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:  قهرمانی استقلال را به همه هواداران، اعضای تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه تبریک می گویم. این عنوان با تلاش بسیار زیاد و همدلی بین مدیریت و اعضای کادر فنی به وجود آمد و جا دارد یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه، آقای آجرلو داشته باشم که در این راه تلاش کرد. او در این مدت به تیم آرامش داد و هدفی جز حمایت از تیم نداشت و دیدید که در نهایت همین آرامش به تیم تزریق و با تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان قهرمانی حاصل شد.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال برنامه فوتبال برتر را تحریم کرده و معاون ارتباطات این باشگاه مصاحبه ای را علیه محمدرضا احمدی مجری صدا و سیما انجام داده است گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال از این مصاحبه اطلاع نداشته و اگر معاون ارتباطات این کار را کرده نظر خودش را گفته است.

بیشتر بخوانید:

تحریم تلویزیون توسط استقلالی‌ها با درخواست مجیدی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: با شناختی که از شخص آقای آجرلو دارم سیاست او نیست که قصد مقابله با رسانه ها را داشته باشد و بخواهد علیه کسی در رسانه ها موضع گیری کند. سیاست باشگاه و مدیریت آن همواره تعامل دو طرفه با رسانه ها بوده و تاکید می کنم اگر حرفی از سوی مدیر رسانه ای تیم زده شده تنها نظر شخصی خودش بوده است. باشگاه استقلال سخنگو دارد که آن هم آقای سمیعی است و اگر قرار باشد صحبتی از طرف باشگاه صورت بگیرد از طریق وی انجام خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: محمدرضا احمدی هم از مجریان خوب و قابل احترام صدا و سیما است از نظر ما گرایش رنگی ندارد اگر هم صحبتی در مورد وی صورت گرفته نظر شخصی مدیر رسانه ای تیم بوده است.