کد خبر 1368230
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

مربی تیم آلومینیوم اراک با «بی‌ادب» توصیف کردن «ساکت الهامی» سرمربی نساجی مازندران گفت: او اصلا فوتبال بازی نکرده که بخواهد همبازی من در تیمی باشد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی روز پنجشنبه در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر با تبریک قهرمانی تیم نساجی مازندران گفت: مسیر سختی برای رسیدن به فینال جام حذفی داشتیم و باید به مجموعه مدیریتی و فنی تیم آلومینیوم تبریک بگویم. در بازی شب گذشته، فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. این واقعیت بازی است و یک تیم برنده می‌شود و یک تیم نیز بازنده است.

وی ادامه داد: آنچه پیش از آغاز بازی به وجود آمد موجب به حاشیه رفتن بازی شد. من نمی‌خواهم اسم سرمربی تیم فوتبال نساجی را بیاورم او آدم بی‌ادبی است و تمام مردم ایران وی را می‌شناسند. اگر ادعا می‌کند که همبازی من بوده درست نیست زیرا وی اصلا فوتبال بازی نکرده است. من محمد نوازی هستم و از طرف خودم صحبت می‌کنم و سخنگوی کسی هم نیستم.

مربی تیم آلومینیوم با اشاره به اتفاقات پیش از بازی عنوان کرد: به دنبال حضور در رختکن بودیم که چند نفر از اعضای تیم با هماهنگی ایشان در را قفل کرده بودند. حتی اعتراض ما هم کارساز نشد و مسوولان فدراسیون هم کاری نکردند. یگان ویژه هم آمد و در نهایت بعد از رسیدن تیم نساجی رختکن باز شد.

نوازی این را هم گفت: این آقا با ادبیات بسیار دور از شان خود با ما صحبت کرد. بعد از آن نیز یک لگد به شکم من زد و رفت. من محمد نوازی هستم و همه من را می‌شناسند در زمین به پیراهن تیمم تعصب داشتم و اکنون نیز در فوتبال هستم مردم ایران مربی نساجی مازندران را بیش از من می شناسند.

منبع: ایرنا